Bonus inlägg!

Jag duschade nyss och åt middag det blev palt jag gillar inte palt så jätte mycket men det var okej! hela dagen har jag varit med Johanna vi har gjort en skoltidnig den kommer bli jätte bra! Sen har vi varit med Rebecka haha vi lyssnade på Bolibompa hits 2 hahah jag håller på att skratta ihjäl mig sen har vi typ flamsat hela tiden. Jag har städat en låda till mig själv det vart fint och jag slängde ganska mycket, snart ska jag möta Rebecka och då ska vi gå till Johanna och ha det jätte skoj tror jag iallafall men det blir det alltid, Jag sitter här och nyss gick jag ner på knä och bad om att få lägga ett inlägg till jag bad till min mamma efter typ 5 minuter gick hon med på det hehe.. Det var allt för mig hihi!

XOXO / ALVA!

 

Dagensbilder:

 Johanna älskar dig mycket!

 Två gravida pöjkar haha snygga haha!

 En hello kitty tv haha coolt ..




 Älskar dig mycket gumman REBECKA!


 Love makes peace ..


 PEACE 4-LIFE Coolt!?

 Bästavän 4-life !

 Johanna Bestfriend 4-life!

 Datorn&Mobilen Bestfriends 4-life hahah!

 Bestfriends 4-life Jonte,Nahom!!



  Jätte bra låt älska DAVID GUETTA!





 Imorgon skola igen hehe!


 Julius vill ha en kram av nahom haha!




REBECKA,ALVA,JOHANNA BÄSTAVÄNNER FÖRALLTID! :DD






Kommentarer
Postat av: betty

snälla,snälla,snälla svara på den här kommentaren?

:( asså jag saknar tiderna med dig, vi har lovat varandra att vi skulle vara bästisar för evigt?<3

vill bara att du ska vara min vän, och damn tro absolut inte att allt var en bluff för det var det inte, det tog mig hårt i hjärtat! :] :(<3

Puss, jag älskar dig vad som än händer(L).



Dans på torsdag? :]



Alva darehed(L)Betty zeccarias.:]

älskkarey...

2009-09-15 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0