Fredaag(L)

Hejhej idag är det världens bästa dag fredag hihi! Först så hade vi spanska och det var ganska tomt i bussen och det tyckte alla var jätte konstigt vi var bara 10 stycken och på spanskan arbetatde jag med Johanna & Rebecka det var kul vi skulle läsa något högt typ det var skoj sen hade vi också glosor hade alla rätt och jag vart ganska stolt över mig själv haha! Sen när vi gick in på bussen sa busschaufören: ni ska på opera jag tänkte neej!!!
Det var tråkigt men det var typ en ganska känd som hette Eva där hon har typ ett barnpogram Evas sommarpyssel hehe.. Sen när vi kom till skolan blev det någon jätte äcklig kassler men var tvungen och äta upp allt för jag var skit hungrig och då åt jag upp alltihop! Sen efter det var det rast men jag och mina vänner skulle ha klassenstimme vi gjorde wildkids på vårat sett haha det var kul Eva sa att vi hade gjort den bästa klassenstimme i hela klassen nöjd!! Efter skola följde jag Johanna hem egentligen skulle jag vara med Louise men det blev inget för hon blev sjuk suck.. Men det var kul att vara med Johanna vi gick hem till henne först eller hennes pappa hämta oss för att hennes skor var super blöta och det var skönt att åka bil hihi!
När vi var framme gjorde Johanna Milkshake chocklad alltid haha det var super gott ett stort glas kall Milkshake mums efter det så poppade vi popcorn och Johanna brände sin ena fot för det föll ner massa kärnor på hennes fot stackarn! Och sen gick vi upp med popcornen och så såg vi en film som heter: Emma och Daniel den är jätte bra jag rekomenderar den ni har säkert kanske sett den menmen! Efter det gick jag ner och hämta juice för vi vart törstiga hihi det var jätte gott! Sen klockan 17.00 gick jag hem för att slappa lite vid datorn och nu sitter jag här och är vrålhungrig men jag ska snart äta det ska bli jätte gott vi ska äta tacos mums!
Efter det ska jag vara med Johanna haha!
Ha det bra ses sedan

xoxo !

Dagens bilder:

   
Jag idag hihi

  Dagens outfit!

 Min systers teckning fiiin!

 Jag fula jag...

 Stövlarna på idag!

 fint i Munkviken..

 Anders & Hager :)

 Mitt namn!!

 Hagers väska fiin!!

 två spöken i hahah! ( skräckfilm )

 fin bild som jag tog!

 Puss på dig Hager !!


det var allt för mig

xoxo alva!




Kommentarer
Postat av: Carro<3

hahah, Jag lärde Johanna mitt hemliga resept, Stolt :} <3

fast det är ju inte hemligt nu men so what! x)

You are my best friends (L)

vi delar ju allt;*

Kraamh <3

2009-09-04 @ 19:16:06
URL: http://kraamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0