FREDAG JIPPI!

Hej nu har jag inte så mycket tid.. Idag hade vi det jätte roligt i skolan jag var med mina vänner och Jag och Rebecka har börjat kalla Cup Cakes för EMO CAKES HAHA Men det är en som är ''EMO'' som typ äter det hela tiden och Caroline och Louise skulle göra det idag hehe.. Men dagen har varit toppen efter skolan var jag med Johanna och Rebecka nice!
Och nu sitter jag här och väntar på Johanna vi ska på hennes födelsedagsfest, kul som attan!
måste tyvärr sluta nu..

xoxo / alva!


Dagens bild:

  Nu blir det fest!

Kommentarer
Postat av: messi

ofta johanna fyller år idag

2009-09-11 @ 23:39:12
Postat av: Alva, HEHE xD Komenterar min egen

RÅkade bara skriva Johanna det var Vickaan som fyllde år så ni vet allihop!<3

2009-09-12 @ 15:55:34
Postat av: Johy

festen var as kuul!!

2009-09-13 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0