Hej förlåt för att jag inte har bloggat hade liten paus! =)

Förlåt att jag inte har orkat blogga men hade paus!
idag har jag varit med mina två sötnosar Johanna & Rebecka!
Vi har varit på universitetet tråkigt men kanske lite kul för man fick ta me egen matsäck haha!
Vi hade det kul med Jonathan och Julius och lite Nahom hehe!
Jag och Nahom tävlande vem som kunde äta ''MEST'' gräs fy vad det var äckligt spottade ut allt...
Sen efter skolan gick jag,Johanna och Rebecka och fixade till våran nya skoltidning som släpps imorgon!
Det var allt idag!
ses imorgon puss..

xoxo / alva!

 Snygg tröja! Besök www.KandeeDrawings.blogg.se  där kan du köpa dem!!

 Snygg av kandee!!

det var allt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0