Lördag mysdag!

Hej kära bloggläsare! Idag är det Lördag härligt jag har bara slappat vid datorn, Tv:n tror jag.
Jag är i stugan nu det är väldigt mysigt här.
På morgonen gick jag ner och kollade när pappa bygde på ett tak till sjöboden det blir fint där.
Påvägen dit såg jag en död groda det var inte fresh kan man säga hehe dn var mosad.
Jag har sett en konstig film och sen har jag sett lite på tv!
Ikväll ska jag och min familj gå till sjöboden kul.
ha det bra!

XOXO / ALVA !

 En gammal bild på mig och Caroline
älskar dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Kraamh<3

Neeeaaajj!! ;o

Snällah ta bort den bilden eller sudda ut mitt fulFace!! ;s <33

Älskarejj!;*

2009-09-12 @ 20:13:07
URL: http://kraamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0