lördag!!

Hej hej kära bloggläsare idag har det varit en väldigt seg alla är ju typ sjuka förutom jag egentligen skulle jag vara med Johanna och ha jätte kul men sen när jag ringde så sa hon att hon hade feber så då vart jag ledsen för ju typ alla är ju sjuka förutom jag det är ju skönt att inte vara sjuk men man har ingen att vara med efter ett tag ringde jag Viktoria hon hade haft feber men jag kunde vara med henne det var kul vi typ ritade hela tiden sen åkte jag hem och jag skulle käka lite pizza innan jag ska till mina kusiner och min moster det blir god mat vi ska äta kräftor svenska haha gött!!
Så jag ska åka dit kl: 18.00 och sen åker jag nog hem och slappar lite med mamma och äter chips och annat småsk... Sen blir det nog läggdags haha jag är ganska så trött! Men det blir kul att träffa min kusin som heter Benjamin och en annan som heter Olivia men jag vet ej om hon är hemma aja vi ska dit för mamma vi träffa sin syster de har fått en spindel och jag hatar spindlar jätte mycket men jag ska nog klara det, rasen är en ''Blå tarantella'' den låter farlig men den är inte det men den kan bitas hårt och om den hårar så kliar det typ 1 hel timma jag kanske håller i den man vet alldrig och då kan ni få se en bild på det imorgon! Det blir sjukt spännande.. Men det var allt för mig idag då!
ha det bäst..!!

xoxo / alva!

Dagens bilder:

 Klottrade lite hehe!

 Johanna bästa vän!
J: Jätte snäll!
O: otroligt underbar!
H: Hjärtat mitt!
A: Always mine!
N: Något sött!
N: Något bäst!
A: alltid vi två!
Till min bästavän Johanna!

 Till världens bästa Caroline!
C: Carro!
A: Alltid vi gmn! (Alltid vi gumman)
R: Rar!
O: Otroligt söt!
L: Livlig!
I: Inte elak!
N: Något min!
E: Estupendo ( Toppen)


 Till min bästavän Hager!!
H: Härligt underbar!
A: Alltid vi två!
G: Givmild!
E: Estupendo  ( TOPPEN)
R: Rar!
till världens bästavän!

 Jag heheh!

 Fjortis jag haha!

 Dagens outfit yeah haha!

 Det luktar gott!

Nu kommer lite minnen från Munkviken!

 Hager minnen haha finast!

 Nahom & jag väldigt oseriös bild haha!

 Haha Snygga vi är haha!

 Hager fin med fjortisbrillorna haha!


Det var allt för mig ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Hager

Tack för allt du skrev om mej.

Du är bäst! :)

Kraam

2009-09-05 @ 18:11:18
URL: http://haggie.blogg.se/
Postat av: Carro<3

aww, Tack!! ;3 <33

Älskarejj! (L)

2009-09-06 @ 15:45:35
URL: http://kraamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0