Måndag, SKOLAN IGEN!

Hej Kära bloggläsare idag är det Måndag igen dagarna går så fort jag håller på att tappa bort vad det är för dagar och när jag bloggar haha, Idag gick jag till skolan med Johanna som vanligt tur att hon inte var sjuk hon har varit sjuk i helgen så det var väldigt bra att hon var frisk! Men när vi var där så såg jag inte Rebecka och det sa att hon var sjuk och det var jätte tråkigt att alla har varit sjuka och inte jag har tur att jag inte är sjuk hehe! Jag var med Louise,Hager,Caroline och Johanna på skolan det var roligt vi gjorde lite olika roliga saker. På gjympa vart det brännboll lagen blev tjejerna mot killarna och tjejerna vann såklart haha jag sköt väldigt bra idag och jag hade typ en turdag för jag brukar inte vara så jätte bra på brännboll men det var tur att jag var duktig det behövde vi haha! Efter den långa skoldagen så gick jag hem och hämtade min mattebok och var med Johanna och Louise det hjälpte mig med läxan men det var väldigt enkelt hehe! Till middag åt jag kroketter och kyckling och sallad mums!
Och till efterrätt blev det någon kaka vet inte var den heter.. Och snart ska jag vara med Johanna jippi det blir kul hon kommer tilll mig sen kanske vi går ut eller något aja ha de bra kramar!
PS. GLÖMDE DET ROLIGASTE IDAG hehe.. Jag och Louise har blivit syskon med Nahom de två är mina storesyskon och Nahom retade mig och kallade mig guling men då sa jag fuling till han haha lillsyrran ägde storebrossan!  Louise och nahom bästa syskonen ever haha! Minnen som attan!

xoxo / alva!

Dagensbilder!

 Matte och en kopp kalla milkshake!!

 Milkshaken gött!

  Söt hehe!

 Johanna sjukt fin!

 Louise sötnosen!

 Skål för Jag,Johanna och Louise!

 Popcorn mums!

  Snygg färg på bilen!

 Ljuset hehe.....

 Puss till Amanda!

 Haha fina Mathilda !

 Kakan mums! hehe

xoxo / alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0