Onsdag

Hej idag är det Onsdag det har väll varit en helt okej dag har inte hänt så mycket
nu blir det bara ett kort inlägg med mycket filmer och bilder såklart!
Idag har Louise varit sjuk tråkigt nog.. SAKNAR DIG LOUISE!
Jag har varit med Hager,Johanna,Rebecka, Caroline det har varit kul !
ikväll blir det idol men det var allt för mig ett längre inlägg kommer imorgon.

xoxo /alva!

Dagens bilder:

 Haha jag 80-talaren haha!


 Jag tycker jag liknade Whitney i The hills i ansiktet !


 Fick lite stämplar hehe vi hade skoljoggen! Kunde inte springa hade ont i huvudet..

 Mina kläder!


 Mamma bakade mums!


 Och inte så lite heller hehe gött!


 Jag fulaste hahah!




Det var allt för mig ha det bra ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha lik Whitney? Inte ett dugg

2009-09-21 @ 17:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0