Skolan hehe!

Hej idag är det skola det var faktiskt kul Eva var borta och vi hade Ulf det var kul haha!
Jag var med Johanna,Caroline och Rebecka vi hade det kul Hager var borta saknade dig sötnos!
Jag,Johanna och Rebecka försökte sälja våra skoltidnigar vi sålde några stycken.
På lektionerna var det också kul jobbade väldigt bra hhihi! Nahom tog handsprit i mitt ansikte dumma dig!
Sen hade Jag,Rebecka och Louise redovisning om ''Vattenspindeln'' det gick bra förutom att vi fick en skrattattack! HAHAH sen sjöng vi det var ganska pinsamt hah.. Efter skolan for jag och Johanna och köpte en muffin och sen åkte jag hem och gjorde matten skönt att ha det bortgjort! Det var allt idag..
Puss & kram
/alva


 Min,Rebeckas & Nahoms fot !



 Konstig maskin hahah !

 Nahom haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0