Söndag, roligt med rebecka!

Hejhej bloggen!
Idag har jag varit med Rebecka igen hon sovde hos mig till idag!
Sen efter det så for vi till vanliga badhuset och simmade lekte vi hade det jätte roligt hihih!
vi hade lite problem när vi gick in dit man behöver ha lås nu DET SUGER!!!
och vi hade nästan inte råd med lunch hehe..
Efter jag hade varit där så cyklade vi hem och jag och min familj for och hälsade på min moster och kusinerna , vi åt köttsoppa och så till efterätt äppelpaj gött!
Sen när vi var hemma fixade jag i ordning mig sen satte jag mig vid datorn vilken toppen dag!

Ps. Jag träffade mormor med! Hon bor 50 mil ifrån mig men var här och hälsade på det var hon som gjorde köttsoppan och jag fick 250 kr av henne tack så jätte mycket mormor älskar dig!


xoxo! / alva

 

 Jätte bra älskar den.. !  Chris brown jätte bra!  Miss Li älskar denna röst!

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0