Söndag.

Hejhej kära bloggläsare! Idag har jag varit i stugan tills kl: 10 på morgonen då åkte vi hem och nu sitter jag här och bloggar, Nyss såg jag på ett skit bra program på MTV det hette typ On the Stage eller något hehe det var skit bra älskar det nu tror jag haha.. Om ett tag ska jag vara med Johanna men hon skulle först kolla på ett nytt marsvin spännande! Så nu sitter jag och bara slappar och lyssnar på musik och ha det gött!
Nu tror jag att jag saknar skolan men det är bara över ett själ och det är derför jag vill träffa alla min vänner t.e.x: Johanna,Caroline,Louise,Rebecka,Hager,Jonathan,Nahom och alla andra vännerna! saknar de fast jag såg de i Fredags hahah! Lyssnar på Amanda Jensen vet inte varför men nu när Idol har börjat så saknar jag Amanda Jensen hehe, hon är sjukt duktig men har inte lyssnat på henne sen 2007!
Har ingen favorit i Idol eller jo en person men vet inte vad han heter kanske har lagt in ett videoklipp på honom men ska lägga in ett idag också!
Men det var allt för mig,

XOXO / ALVA!!

Dagens bilder:

 Christiano Ronaldo är snyggaste fotbolls spelaren!

 Jag för ganska längesedan! hehe



Det var allt för mig ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0