Sööndag.. Nytt inlägg!!

Hej Kära blogg!
Idag har jag varit med Caroline det blev ändrade planer jag skulle vara med Louise men hon kunde bara vara 3 timmar och jag pallade inte det dirket.. Men då var jag med Caroline det var jätte kul vi tog lite bilder typ 120 bilder haha men aja och sen så kela vi lite med Cuite hennes gulliga kanin den är super mysig älskar den hehe!
Sen blev jag typ jagad av en geting läskigt haha!! Men vi var i en lekpark och fotta sen så hjälpte jag henne fixa lite balonger och andra kalasgrejer för hon fyller år imorgon! Grattis i förskott gumman! Sen klockan halv 5 så hämtade min pappa mig och då for vi hem och käkade lite pommes och cheddarhamburgare och vi drack cola haha! Mums... Sen så nu sitter jag här och bloggar det är roligt och jag chattar med Betty också haha det är kul..
Kanske på Tisdag ska jag vara med henne kul! Men ikväll ska jag chilla med Pappa!
Men det var allt för mig!

xoxo / alva

Dagens bilder:

  Cutie Carolines kanin sötnosen!

 Lillý carolines andra kanin sötnos!

 Kärleks mums!! Gött..

 Saft gott!

 Caroline fin !

 My love...

 Caroline du är världens bästa!!

 Caroline som liten hehe sötnos!!

 Jag haha ful..!!

 Haha inte söt,snygg,perfekt men jag är baraa mig själv..!!

 Läskig bild som jag tog hehe..

 Min Hamburgare haha!

 Pommes gött!

 Min talrik yeah och mitt glas yeah!

 Jag med Pommes i munnen hehe!

 Äkta 80-tal haha!

 Budha haha snygging där hahha !!

Det var allt för mig ha det bäst !  xoxo!






Kommentarer
Postat av: Bätty

2009-09-06 @ 21:16:01
URL: http://bettyzeccarias.blogg.se/
Postat av: Bätty<3

Asså åhh gaahh så fin du var på bilden! <3

Och bilden med 80 talet var fan den bästa xD <3

Puss älskar dig mest Alva Pommes :] :*:*:*:*

2009-09-06 @ 21:17:50
URL: http://bettyzeccarias.blogg.se/
Postat av: Kraamh<3

hahah, Det var chill todayy!! ;D <3

Nääj, Inte bilden på mig när jag var liten!! (a;*

Men fuling jag vaa x)

Cutie, You & Mee Foreveeer <333

Pözz;*

2009-09-06 @ 21:39:46
URL: http://kraamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0