Söööndag

Idag är det Söndag jag hatar söndagar men den här dagen har börjat helt okej, först vaknade jag väldigt tidigt halv 9 jag kunde inte somna om så jag gick upp och åt några Riesen haha det är godis som ni kanske redan vet!
Efter det så låg jag ett tag i sängen och chilla men jag vart trött på det så jag gick och bytte om till mina vardagskläder hehe.. Sen så åt jag frukost och fixade i ordning mig och sen så ringde jag Louise råkade väcka henne ops hihi! Men hon har varit sjuk så jag skulle fråga hur hon mådde men hon hade blivit firsk JIPPI!
Jag kanske ska vara med henne det blir nog kul då hehe! Men nu ska jag bara slappa framför datorn just nu lyssnar jag på Lady gaga låten: starstruck jag älskar den!! Och jag är inne på kpwebben och på den här ljuvliga bloggen igår var jag ju hemma hos min kusin som hade en spindel som hette Johan den var faktiskt ganska söt hehe! Sen efter det så gick jag ut och träffade min kompis Amanda som bodde väldigt nära min kusin vi pratade och hade det roligt! Men det var allt för mig ha det bra!!

xoxo / alva!

Dagens bilder:

 Bild på en mini ask med Russin!

 Jag nyvaken haha!

 Jag i pappas Glasögon haha!

 Jag i min pyjamas ful haha!

  Min goda frukost bestod av: mackor och ett glas oboy!

 Jag i mina kläder fixad haha!

 Mina kläder idag fina kläder!

 Till världens bästavän Louise!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0