Tisdag, Betty,Rebecka och Johanna !

Hej idag är det tisdag igen kulkul hehe! Skolan har väll varit helt okej jag hade det väldigt roligt med Louise och Nahom kan jag säga er haha.. Vi är syskon ju men Nahom är inte helt med på det men vi är bra på att muta han hehe men han kallar mig lillsyrra ibland för jag är yngst. Vi har det bäst alla tre och Nahom kallar mig guling... Han härmar mig hela tiden elakt va?! Men jag blir inte så sur sen säger han Louise HJÄRTA Axel och det är verkligen inte SANT!!! Och Rebecka har blivit frisk JIPPI!
Jag,Johanna,Louise,Rebecka,Hager och Caroline har det väldigt roligt på rasterna snackar och skrattar gör det som bästisar brukar göra! Efter skolan gick jag hem med Rebecka och Johanna och vi bakade chockladbollar det blev inte perfekt lite för lösa och för mycke kaffe haha!
Sen efter det så kom Betty jag saknade henne jätte mycket hon har ju bytt skola så jag vart väldigt glad att hon kom!
Vi gjorde inte så mycket vi var inne på Fokis blogg den är väldigt bra tycker jag!
Sen gick jag hem för jag hade jätte ont i huvudet och magen tog temperaturen 37,4 det är inte alls så varmt mamma sa det är derför jag har hållit igång så mycket, men ska kolla imorgon på morgonen ifall jag har 37,5 så måste jag stanna hemma.. Hoppas inte!!
Sen efter det åt jag middag och det vart potatis och korv hade ingen aptit.
Och sen gick jag och Mamma på stan för Viktoria min kompis ska ha fest på Fredag köpte en fin present och sen shoppade jag en tröja och en film det tyckte jag var bra hehe.
Efter det gick jag hem och då hade mamma och jag köpt ben&Jerry glass och det åt vi hehe gött!
Och ikväll ska jag slappa och se idol med mamma och Mathilda kanske Maja jag vet inte!
Det var allt för mig ha det bra!

xoxo / alva!

Dagens bilder:

 Dagens köp hehe snygg från JC!

 Min Ben&Jerry kaka med glass emellan gött!

 Ljus som mamma köpte det luktar gött!

 Jag mumsade lite på kakan haha!

 HAHHA snyggingar där !

Allt för mig idag !


Kommentarer
Postat av: Bettan

Shulululu,

fett najs och fin tröja som du köpte;*

Puss ha det bra;*<3

2009-09-08 @ 19:52:56
URL: http://bettyzeccarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0