Tråkigdag..

Hej kära blogg idag blir det snabbt inlägg har bråttom!
Idag har det varit Lingon Plockar dagen inte en lyckad dag.. Men vi plocka mycket!
Var med vännerna hela tiden det var kul.
När jag kom hem så var jag med Johanna och Rebecka vi såg en jätte bra film som heter He's the girl typ den är as rolig och bra jag rekomenderar den verkligen!
Sen så var jag lite med mamma och pappa vi for och käkade på McDonalds det var gott!
Sen for vi och storhandla och nu sitter jag här och bloggar!
Ikväll blir det Idol kul med familjen hehe!
Sen har jag pluggat för imorgon har vi glosor i Spanska och Engelska.
Men det var allt idag !

XOXO / ALVA!

Dagens bilder:

 McDonalds gött!



  Idol Med föräldrarna ! 


 tyvärr inga bilder som jag har tagit men det blev inget idag!




Nu kommer lite videos:

 ROLIGASTE HAHA ÄLSKAR IDOL SOM ATTAN!


Sjukt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0